قوانین و مقررات

شرایط گارانتی و تعویض

 

به اطلاع مشتریان محترم می رساند ، شرایط گارانتی و تعویض محصولات وب سایت سیلویالند بصورت زیر می باشد:

شرایط گارانتی و تعویض محصولات کلیه محصولات موجود دروب سایت تحت شرایط زیر قابل تعویض و ارجاع طی ۷۲ ساعت از لحظه دریافت کالا توسط مشتری بوده و مسئولیت کنترل محصولات در هنگام تحویل کالا برعهده مشتری می باشد (مشتریان تهران)  و در صورت داشتن شکستگی و ایراد (معیوب بودن کالا) ، ایشان بایستی از دریافت کالا امتناع کرده و سفارش را مرجوع کنند.

تعویض قطعه یا قطعاتی که احیاناً دارای عیب کیفی به جز شکستگی باشند با قطعات مشابه سالم.

(مشروط به عدم استفاده از آن)

 

تعویض قطعاتی که پس از شستشو دچار رنگ پریدگی گردند جز در موارد ذیل:

“محصولاتی که شرایط نگهداری و روش شستشوی آن در توضیحات هر محصول ذکر شده است” :  شرایط نگهداری

 

روش های پرداخت

پرداخت اینترنتی

در حال حاضر درگاه بانک ملت روی این وب سایت فعال است و کلیه ی دارندگان کارت های عضو شتاب با داشتن رمز دوم کارت می توانند از این طریق مبلغ سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند و سفارش ایشان بلافاصله توسط وب سایت سیلویالند تایید و جهت هماهنگی ارسال در وقت کاری وب سایت سیلویالند اقدام خواهد شد

پرداخت غیر اینترنتی مشتریان محترم می توانند با انتخاب این گزینه پرداخت خود را پس از تایید مسئول فروش و با هماهنگی وی انجام دهند

واریز به حساب (شماره حساب) :

 مشتریان محترم در صورت انتخاب شیوه پرداخت غیراینترنتی و ثبت سفارش خود،می توانند پس از تایید سفارش توسط  مسئول فروش و هماهنگی با وی نسبت به واریز وجه سفارش به شماره حساب بانک ملت به شماره ۵۲۸۹۹۷۹۳۵۰ بنام (شرکت ترلان کیش ) اقدام فرمایند و سپس مراتب را از طریق سایت و همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۱۷۶۰۰  در وقت کاری فروشگاه اینترنتی سیلویالند اطلاع دهند

 پرداخت در محل فقط برای محدوده شهر تهران و سفارشات با پیک : مشتریان محترم می توانند هنگام دریافت سفارش خود مبلغ آنرا نقدا به مسئول تحویل سفارش پرداخت نمایند.

توجه :   کلیه سفارشات غیر اینترنتی در صورت عدم پرداخت طی ۷۲ ساعت از زمان ثبت سفارش بصورت خودکار باطل خواهند شد. ساعات کاری وب سایت سیلویالند به جز تعطیلات رسمی کشور ، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح لغایت ۱۷ میباشد  و در روز پنج شنبه از ۹  لغایت ۱۴ ظهر می باشد. شایان ذکر است تایید کلیه سفارشات که پرداخت آنها غیر اینترنتی می باشد، حداکثر تا یکساعت بعد از ثبت سفارش در وقت کاری وب سایت انجام خواهد شد و در صورت ثبت سفارش در ساعات غیرکاری یا روزهای تعطیل ، نهایتا تا ظهر روز کاری بعد رسیدگی و هماهنگی با مشتری بصورت تلفنی انجام خواهد شد.

رعایت حریم خصوصی

ما متعهد می شویم که حریم خصوصی بازدید کنندگان از وب سایت مان را همانند مشتریان فعلی، محترم شمرده و از آنها محافظت نماییم.

ما وب سایت مان را برای بازدیدکنندگان به گونه ای طراحی کرده ایم که همه بتوانند بدون معرفی خودشان یا ارائه هر گونه اطلاعات شخصی از سایت بازدید نمایند.

شما می توانید اطلاعات شخصی خود (هر گونه اطلاعاتی که با آن شناخته می شوید و امکان ارتباط با شما را فراهم می کند) را هنگام خرید یا ثبت نام در سایت با آسودگی خاطر در اختیارمان بگذارید و اطمینان حاصل نمائید که این اطلاعات فقط به عنوان پشتوانه ای برای ارتباط  با شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ما چه نوع اطلاعاتی را هنگام خرید از شما درخواست می کنیم؟

وقتی شما درخواست سفارش محصولات را می دهید، اطلاعات مربوط به نحوه ارتباط با خودتان را در اختیار ما قرار می دهید، اطلاعات ارتباطی شامل نام، آدرس و شماره تلفن شماست، اطلاعات پرداخت شما در صورت پرداخت آنلاین، توسط بانک مربوطه پردازش می شود و در اختیار ما قرار نمی گیرند. تا زمانیکه شما یکی از مشتریان سیلویا لند هستید، ما اطلاعات شما را به منظور ارتباط سریع و دائم با شما نگهداری می کنیم. ما چگونه اطلاعاتی که هنگام خرید داده اید را استفاده می کنیم؟

ما از اطلاعات ارتباطی که شما برایمان فراهم می کنید برای ارائه سرویسهای خریداری شده به خودتان استفاده می کنیم. این وب سایت هم چنین می تواند از اطلاعات مشتری برای ارائه اطلاعاتی در مورد سیستم یا محصولات به روز شده و یا تغییرات روی داده در سایت و محصولات استفاده کند. در صورت ارسال هرگونه سفارش بر روی وب سایت شرکت، شما می پذیرید که ما بر اساس موارد ذکر شده در این اظهارنامه، از اطلاعات شما استفاده کنیم.

 

روش های ارسال سفارش

روش ارسال با تیپاکس تبصره : چنانچه مبلغ فاکتور شما به ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال رسید هزینه ارسال کالا رایگان می باشد.

tipax95

 

 

شهر های راه دور شامل ( بندرعباس – سیرجان – زاهدان – فسا – جهرم – یاسوج – کازرون – بوشهر – آبادان – خرمشهر – ایلام – اسلام آباد غرب – بجنورد – تربت حیدریه – بیرجند – بوکان – لار – زرند – شیروان – قوچان – گناباد ) و ما بقی شهر ها راه نزدیک در نظر گرفته می شود.

 

 

روش ارسال با باربری هزینه ارسال با باربری ۱۰۰٫۰۰۰ ریال برای همه شهرها می باشد. همچنین در حال حاضر ارسال از طریق کلیه استان ها و شهرهایی که دارای پایانه باربری می باشند مقدور می باشد.