تاثیر رنگ شمع ها بر انرژی ما

 

استفاده از شعله های شمع با توجه به اهداف متافیزیکی،به گذشته های دور بر می گردد شمع،نماد و سمبل انسان فعال می باشددر دوران کهن،آتش مظهر بزرگ ترین قدرتی شناخته می شد که زندگی و روح انسان ها را تحت تاثیر قرار می داد. بنابراین،استفاده از نور شمع برای اهداف متافیزیکی و مدیتیشن،نه تنها از روی خرافات و سحر و جادو نیست؛بلکه برای برخورداری از تاثیرات و جنبه های روانی آن در ارتباط با ذهن و روح انسان می باشد هنگامی که شما از نور شمع برای درمان با مدیتیشن استفاده می کنید،تاثیرات هیجان انگیز آن نیروی الهام و نبوغ را در شما افزایش می دهد با نگاه کردن به شعله های شمع،باید خودتان را مانند کسی بدانید که در اعماق و ژرفای خلا و تاریکی،به روزنه ی امید و روشنایی دست یافته است. .چنین احساسی در نوع خود،هم شفا دهنده و آرام بخش روح است و هم احساس اعتماد به نفس و نیرو برای انجام وظایف زندگی را در انسان تقویت می کند.

شمع خاموش،نمادی از زندگی عادی و سکوت و انزواست که هیچ لطفی ندارد برای ایجاد تحول و دگرگونی در این زندگی باید آتش معنویت را بر افروخت.آتش سمبل معنویت است. .پیمودن مراحل کمال،به تولد دوباره (تولد معنوی) نیاز دارد.شاید تاکنون به این موضوع فکر نکرده بودید؛اما اکنون به خوبی می دانید که روشن کردن شمع مسیری تازه را فرا راه شما قرار می دهد. بنابراین شما باید با نگاهی تازه به زندگی،با گام های استوارتان برای رسیدن به قله ی آگاهی گام بردارید.

:ویژگی های نور شمع انرژی موجود در شمع با نیروی ارتعاشی و لرزشی خود،افرادی را که در پیرامون شمع حضور دارند تحت تاثیر قرار می دهد. هر شمع را باید تنها یک بار مورد استفاده قرار داد؟ زیرا شمع در استفاده ی مجدد،ارتعاش بار اول را ندارد.برای درمان و مدیتیشن،به شمع خاصی نیاز نیست؛اما هر شمعی باید برای یک نفر استفاده شود

رنگ شمع ها بر زندگی، انرژی، رفتار، ثروت، باروری و تمایلات ما تاثیر می گذارند. شمع ها توانایی شگفت آوری برای هماهنگی فضا در مدیتیشن، جشن ها و هر مناسبت دیگری دارند ر واقع رنگ شمع هاست که نتیجه مطلوبی می دهند و اندازه آن ها اصلا مهم نیست. برای ایجاد یک انرژی خاص هرگز نباید شمع را با کبریت روشن کرد، سولفور (گوگرد) می تواند بر کارکرد آن تاثیر گذارد و بهتر است شمع را با نفس خود خاموش نکنید

:رنگ سفید شمع این رنگ در شمع نشان دهنده معنویت، روشن فکری، حفاظت، پاکی، بصیرت، شفا، صلح، خلوص، پیشگویی، صداقت، حقیقت جویی، ایمان و افزایش آگاهی و قدرت است و در مراسم های مذهبی استفاده می شود. سفید عامل تعادل بین تمام رنگ هاست و می تواند به عنوان جایگزین رنگ های دیگر بکار برده شود.

:رنگ آبی شمع نماد آب و رنگ اصلی معنویت است. از شمع آبی رنگ برای شادی، سر خوشی، آرامش و سلامت استفاده می شود. برای خواب راحت و درک بیشتر از اطرافیان این رنگ مفید است.

:رنگ زرد شمع در تمرکز روی فعالیت هایی که احتیاج به خلاقیت دارند مفید بوده و همچنین هشیاری ذهنی و ارتباط مستقیم با ارواح را بیشتر می کند. هنگامی که در تلاش برای گسترش قدرت تخیل خود هستید روشن کردن شمع زرد رنگ به شما پیشنهاد می شود.

:رنگ سبز شمع شمع سبز رنگ برای رفاه، موفقیت و جذب ثروت استفاده می شود

:رنگ نارنجی شمع این رنگ شمع توام با هر رنگ دیگری قدرت تفکر را افزایش می دهد برای کسانی که آزرده هستند مناسب می باشد همچنین می‌تواند تا حدودی تسکین دهنده‌ی درد از دست دادن نزدیکان باشد.

:رنگ قرمز شمع دارای انرژی زیاد و نماد آتش بوده و برای ایجاد سایه های سبکتر، این رنگ شمع مناسب می باشد. قرمز رنگ مهار ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است.

:رنگ ارغوانی شمع این رنگ خاص، امنیت و استقلال می آورد، برای ارتباط با عوالم معنوی ایده آل و افزاینده انرژی نپتون است. باعث تحرک و جنبش در اطرافیانتان می شود.

این موارد تنها اندکی از معانی است که شمع ها می توانند به زندگی شما بدهند. خرید شمع ها همیشه سرگرم کننده و جالب است فقط هنگام خرید در انتخابتان دقت کنید. photo_2017-01-21_12-21-41 photo_2017-01-21_12-21-32

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =