اثرات نخوردن صبحانه

 

۱٫ انرژی از دست می دهید

کالری ها اندازه گیری انرژی هستند با خوردن کالری بیشتر بدن شما قادر به تولید انرژی است هنگامی که شما از خوردن صبحانه غفلت می کنید بدن شما ممکن است انرژی کافی برای انجام وظایف روزانه خود را نداشته باشد. بدن ممکن است شروع به گرفتن انرژی ذخیره شده به صورت گلوکز از بافتهای شما نماید که می تواند باعث شود شما احساس خستگی و بی حالی کنید.

۲٫ گرسنگی شما افزایش پیدا می کند

یکی از دلایل که چرا کسانی که صبحانه می خورند بهتر قادر به حفظ وزن خود هستند و چرا آنها با خوردن یک صبحانه سالم گرسنگی را دفع می کنند. هنگامی که شما از خوردن صبحانه غفلت می کنید معده شما به مغز سیگنال می فرستد که آن خالی است و شما شروع به تجربه درد گرسنگی می کنید. هر چه بیشتر صبر کنید گرسنگی شما افزایش می یابد. اگر شما صبحانه نخورید شما به احتمال زیاد گزینه های میان وعده های ناسالم مانند غذاهای راحتی با چربی و قند و شکر بالا مانند یک آب نبات از یک دستگاه فروش اتوماتیک، پیراشکی و نان شیرینی حلقوی بزرگ را انتخاب می کنید که با گذشت زمان، این می تواند به افزایش وزن کمک کند.

۳٫ سوخت و ساز بدن شما کاهش می یابد

متابولیسم بدن شما میزان کالری است که شما برای توابع زندگی روزمره می سوزانید. اگر سوخت و ساز بدن شما سریع تر باشد شما غذاهایی را که می خورید سریع تر می سوزانید و به حفظ وزن سالم کمک می کنید فکر می کنم متابولیسم بدن شما مانند تحریک آتش است. اگر شما به طور مداوم ذخیره برای آتش داشته باشید به طور مداوم گرم است. این درست مثل سوخت و ساز بدن شما است. اگر شما آن را با خوردن صبحانه نگه دارید شما کالری بیشتری در تمام طول روز می سوزانید به جای تجربه نوسانات در سوخت و ساز بدن که توانایی بدن شما برای سوزاندن کالری را کاهش می دهد.

۴٫ شما در معرض خطر بیشتری از بیماری های قلبی قرار می گیرید

نزدیک به ۳۱ میلیون آمریکایی صبحانه نمی خورند مطالعات نشان می دهد برخی در حال تلاش برای کاهش کالری، برخی در طول صبح مشغول و برخی دیگر می گویند آنها فقط احساس گرسنگی ندارند اما با وجود برخی گزارش ها، پژوهش به شدت نشان می دهد که خوردن یک صبحانه خوب، بخش مهمی از یک زندگی سالم است در یک مطالعه از دانشگاه هاروارد دریافتند که مردانی که صبحانه نمی خورند ۲۷ درصد بیشتر خطر حمله قلبی یا بیماری های قلبی نسبت به کسانی می خورند دارند اگر چه علت مستقیم آنها مشخص نیست محققان گمان می برند که باقی ماندن در حالت ناشتا در طولانی مدت استرس زا و باعث می شود کار بدن سخت تر شود و باعث تغییرات متابولیک می شود این تغییرات در هورمون برای کمک به حفظ سطح قند خون و روند افزایش وزن در بیمارانی که صبحانه نمی خورند با بیماری های قلبی مرتبط است این تغییرات منجر به ایجاد پلاک در شریان ها و شانس شما از مشکلات قلبی را بالا می برد.

۵٫ شما افزایش وزن پیدا می کنید

افزایش وزن در نهایت نتیجه نخوردن وعده های غذایی صبحانه است. از آنجا که حذف صبحانه سوخت و ساز بدن شما را کند می کند و گرسنگی شما را افزایش می دهد این می تواند مصرف کالری اضافی را در طول زمان بالا ببرد همچنین، به دلیل احساس خستگی شما ممکن است قادر به شرکت در فعالیت های فیزیکی نباشید که این نیز می تواند به افزایش وزن کمک کند. حتی اگر برنامه شما یک مقدار قابل توجهی از زمان را برای خوردن اجازه نمی دهد به طرف گزینه های مانند میله، غلات، پروتئین و یا ماست کم چرب بروید. Gedeckter Frühstückstisch 6913960-perfect-breakfast

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =